Хто викладає
Для чого потрібен курс
Для створення комп’ютерних ігор, анімацій та 3D-моделювання, для програмування візуалізацій у науці та техніці, для поглибленого розуміння алгоритмів графічної обробки.
Попередні вимоги
Вимоги до студента при початку опанування дисципліни
- Програмування (базові поняттями програмування: змінні, умовні оператори, цикли, функції).
- Об’єктно-орієнтоване програмування (основні концепції: клас, об’єкт, інкапсуляція, наслідування та поліморфізм).
- Лінійна алгебра (робота з векторами, матрицями).
- Аналітична геометрія (фігури, поверхні та криві у двовимірному та тривимірному просторах, системи координат, перетворення координат).
- Алгоритми і структури даних (знання структур даних (масиви, списки, дерева, графи) та алгоритмів (сортування, пошуку, пошуку на деревах та графах)).
- Мова програмування C++ (основи синтаксису, робота з масивами, вказівниками, класами).
Що викладається
- Основи двовимірної та тривимірної графіки.
- Програмування графічних примітивів (лінії, трикутники).
- Алгоритми рендерингу.
- Текстури та освітлення в 3D-просторі.
- Робота з графічними API та рушіями.