Хто викладає


Для чого потрібен курс

Для створення комп’ютерних ігор, анімацій та 3D-моделювання, для програмування візуалізацій у науці та техніці, для поглибленого розуміння алгоритмів графічної обробки.


Попередні вимоги

Вимоги до студента при початку опанування дисципліни

  • Програмування (базові поняттями програмування: змінні, умовні оператори, цикли, функції).
  • Об’єктно-орієнтоване програмування (основні концепції: клас, об’єкт, інкапсуляція, наслідування та поліморфізм).
  • Лінійна алгебра (робота з векторами, матрицями).
  • Аналітична геометрія (фігури, поверхні та криві у двовимірному та тривимірному просторах, системи координат, перетворення координат).
  • Алгоритми і структури даних (знання структур даних (масиви, списки, дерева, графи) та алгоритмів (сортування, пошуку, пошуку на деревах та графах)).
  • Мова програмування C++ (основи синтаксису, робота з масивами, вказівниками, класами).

Що викладається

  • Основи двовимірної та тривимірної графіки.
  • Програмування графічних примітивів (лінії, трикутники).
  • Алгоритми рендерингу.
  • Текстури та освітлення в 3D-просторі.
  • Робота з графічними API та рушіями.